Проект на Виенска сладкарница, Белведере Холидей Клуб

Проект на Виенска сладкарница, Белведере Холидей Клуб

Гранд Монтана - Банско

Гранд Монтана - Банско


Топлофикация ни връща пари 27.9.2022
Топлофикация ни връща пари
"Топлофикация-София" ЕАД възстановява суми на над 170 000 битови клиенти по годишните изравнителни сметки за топлинна енергия за периода 1 май 2021 г. до 30 април 2022 г. Това се посочва в отговора на топлофикационното...

Програмата за саниране стартира. Кой ще вземе пари 27.9.2022
Програмата за саниране стартира. Кой ще вземе пари
Програмата за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради ще стартира в началото на ноември, съобщи служебният регионален министър Иван Шишков. Средствата за добре познатото саниране ще дойдат по линия на...

Европейската централна банка с остро предупреждение 27.9.2022
Европейската централна банка с остро предупреждение
Европейската централна банка ще продължи да увеличава лихвите, за да бъде овладяна инфлацията, въпреки че това забавя икономическата активност и увеличава риска от рецесия, обяви президентът на банката Кристин...


Времето/БНБ фиксинг 06.10.22

20° София 21° Пловдив
20° Бургас 17° Стара Загора
21° Варна 20° Русе
CHF 1.59816 GBP 2.31651 USD 1.4962
МаксКонсулт.бг е член на
www.fiabci.com www.nsni.bg www.bcci.bg/bulgarian/

Германците бесни на сметките за ток, какво решение избраха

Германците бесни на сметките за ток, какво решение избраха

18.9.2022
Ядосани от повишаващите се сметки за енергия германци масово са започнали да се обаждат във фирмите за комунални услуги, за да изразят своето разочарование от тази ситуация, информира Ройтерс. Служителите в центровете за обслужване на клиенти на корпорацията Е.ОН (E.ON) и на други доставчици на енергия са принудени да се справят всеки ден с лавина от обаждания на хора, които настояват да узнаят защо сметките им изведнъж са скочили или искат да им бъде обяснено как да успеят да ги платят. "Обажданията на отчаяни клиенти в нашите колцентрове се увеличават", казва Ингберт Либинг, ръководител на Германската асоциация на местните доставчици на комунални услуги (VKU). "Отчаянието на някои клиенти ги прави агресивни. Други се обаждат с разплакан глас и се нуждаят от психологическа подкрепа", споделя Либинг. Докато цените на енергията в Европа се повишават заради намаляването на доставките на природен газ от страна на Русия след наложените й санкции поради военната инвазия в Украйна, германски доставчици на енергия прехвърлят на потребителите част от повишените си разходи. Те нарастват поради необходимостта от компенсиране на ограничените руски доставки чрез закупуване на по-скъпо синьо гориво от други източници, отбелязва Ройтерс. И домакинствата, които имат дългосрочни договори за доставка на енергия, ще бъдат "ударени" от новата такса, която от 1 октомври потребителите на природен газ в Германия ще бъдат принудени да плащат. Тя е въведена, за да бъдат подпомогнати фирмите доставчици на природен газ. Те изнемогват поради скока на цените на синьото гориво, което внасят, пише Ройтерс. Компанията за комунални услуги Е.ОН със своите около 14 милиона клиенти е най-големият енергиен доставчик в Германия. Тя обяви, че е увеличила капацитета на центровете си за обслужване на клиенти, за да се справи с нарастващия брой на обаждания от страна на потребители, много от които очакват сметките им да продължат да растат. "Много хора, като цяло, подценяват мащабите на енергийната криза и на свързаното с нея повишаване на цените", заяви пред Ройтерс главният изпълнителен директор на "Е.ОН Енерги Германия" (E.ON Energie Germany) Филип Тон. Ръководството на Е.ОН е отказало на Ройтерс да разговаря със служители в сферата на обслужване на клиентите с мотив, че няма достатъчно персонал. "Няма свободни служители, а ние се нуждаем от всеки един от тях, за да бъдат поети обажданията. Ако някой служител не е на работното си място, няма да можем да отговорим на всички обаждания на нашите клиенти", е заявил говорител на компанията. Домакинствата в Германия обикновено са обвързани с дългосрочни договори, в които цената на енергията е фиксирана за периода на тяхното действие. Много фирми доставчици обаче вече повишават тарифите на някои клиенти в зависимост от вида на договорите, които са сключили с тях. Комуникацията с клиентите относно повишаващите се цени е предизвикателство на фирмите за комунални услуги, смята Керстин Андрее, управляващ директор на Федералната бизнес асоциация на компаниите в сферата на енергетиката и във водния сектор. "До голяма степен всички признават, че компаниите за комунални услуги не са причина за настоящата ситуация, но държат и тях отговорни за нея, защото чрез тези фирми лошите "новини" достигат до потребителите", добавя Андрее. Тя твърди, че много афектирани клиенти често изливат своя гняв върху служителите на колцентровете на компаниите или им споделят своите тревоги за бъдещето развитие на цените. По-рано този месец правителството на Германия обяви пакет от мерки на стойност 65 милиарда евро в подкрепа на потребителите и на бизнеса поради увеличаващата се инфлация. Управляващите в Берлин планират да отпуснат финансова помощ на домакинствата, която да покрива стойността на "базово" количество електроенергия, колкото е необходимо за задоволяване на основните битови нужди. На този фон почти 40 процента от хората в Германия предполагат, че няма да бъдат в състояние или ще им е много трудно да плащат сметките си за електричество и за газ през предстоящата зима, показват резултатите от проучване на германската обществена медия А Ер Де (ARD). От: Иван Ангелов - 18 септември, 2022, източник: standartnews.com
Последни Новини:
Вековни тайни в короната и пръстена на Чарлз Вековни тайни в короната и пръстена на Чарлз
Кралските регалии са тясно свързани с историята на Великобританияр. Ще спази ли новият крал традициите на предците си? Погледите на целия свят са отправени към събитие, което не е виждано от 1953 г. насам -...
Как да запомним нечие име? Как да запомним нечие име?
Случвало ли ви се е да се запознаете с някого и само след 5 минути вече да сте забравили как се казва. Много неловка ситуация – особено ако разговаряте дълго с човека и всячески се мъчите да избегнете обръщения или ако...
Германия се измъква от Китай. Голяма тревога в Берлин Германия се измъква от Китай. Голяма тревога в Берлин
Министерството на икономиката на Германия е подготвило серия от мерки, които да направят бизнеса с Китай по-малко привлекателен за местните компании, твърдят два запознати източника. Инициативата има за цел за намали...
Предимства на облачния сървър Предимства на облачния сървър
Големите и малките компании имат множество възможности, когато става въпрос за избор на правилната опция за облачен сървър. Най-добрите облачни сървъри са оптимизирани за специфични нужди и бюджети. Това, което работи...
Кока-Кола ХБК България е спестила над 90 483 тона въглеродни емисии Кока-Кола ХБК България е спестила над 90 483 тона въглеродни емисии
Кока-Кола ХБК България е спестила над 90 483 тона въглеродни емисии от цялостната си дейност в страната за последните две години. Компанията е намалила използваната пластмаса с 1 158.85 тона, с което е предотвратила...
Рокада на върха в строителния контрол. Има ли причина? Рокада на върха в строителния контрол. Има ли причина?
Регионалният министър Иван Шишков назначи арх. Деляна Панайотова за и.ф. началник на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобщават от ведомството на Шишков. От биографията й се вижда, че Панайотова е...
Махаме ли маските и намалява ли се карантината Махаме ли маските и намалява ли се карантината
Служебният здравен министър Асен Меджидиев иска да стабилизира системата, да успокоява хората, а не да ги притеснява. Затова и в здравното ведомство се обсъжда падането на маските и намаляването на карантината. Това...
Служебният министър на туризма с важна новина за курортите Служебният министър на туризма с важна новина за курортите
Служебният министър на туризма Илин Димитров съобщи, че максимално бързо ще бъдe осигурена по една допълнителна линейка в големите курорти по Черноморието, за което днес е постигнато съгласие със здравното министерство,...