Белведере Холидей Клуб - Банско

Белведере Холидей Клуб - Банско

Игълс Нест - Банско

Игълс Нест - Банско


1,275 PCR Tests Confirm 53 New COVID-19 Cases, Bringing Bulgaria\'s Total to 13,396 10.8.2020
1,275 PCR Tests Confirm 53 New COVID-19 Cases, Bringing Bulgaria's Total to 13,396
August 10 (BTA) - The number of confirmed COVID-19 cases in Bulgaria reached 13,396 on Monday after 53 new infections were confirmed over the last 24 hours, out of 1,275 PCR tests, according to data posted on...

Близо 33% от хотелите останали затворени това лято 10.8.2020
Близо 33% от хотелите останали затворени това лято
В разгара на месец юни 2020 г. по време на продължаващата епидемична обстановка в страната са функционирали 2 030 обекта с над 10 легла - хотели, мотели, къмпинги, хижи и други места за краткосрочно настаняване. Броят...

Наематели изоставят търговски площи 10.8.2020
Наематели изоставят търговски площи
Продължават преговорите между наематели и наемодатели за оптимизиране на наемите с перспектива края на 2020. Свитото потребление поставя под натиск наемните цени. Независимо от разхлабването на противоепидемичните...


Времето/БНБ фиксинг 11.08.20

20° София 21° Пловдив
20° Бургас 17° Стара Загора
21° Варна 20° Русе
CHF 1.59816 GBP 2.31651 USD 1.4962
МаксКонсулт.бг е член на
www.fiabci.com www.nsni.bg www.bcci.bg/bulgarian/

Банковите депозити-най-сигурното спестовно решение

Банковите депозити-най-сигурното спестовно решение

20.12.2019
2019 г. беше страхотна година за нас, работихме усилено върху дигиталната ни трансформация. Предлагаме на клиентите си най-добрите спестовни продукти, казва Лукас Турса, старши вицепрезидент „Финансиране” на TBI Bank. Наскоро TBI Bank започна рекламна кампания, насочена към изгодните лихвени проценти по депозити, които банката предлага. Нейната смелост за една консервативна индустрия като банковата, провокира интервюто ни с Лукас Турса, старши вицепрезидент „Финансиране” на TBI Bank. Той ни разказа повече за изминаващата година в TBI Bank, актуалните тенденции в спестяванията и прасето-еднорог от рекламата. - Г-н Турса, 2019 г. е към своя край – как бихте описали годината за TBI Bank? - 2019 г. беше страхотна година за нас. Работихме усилено върху дигиталната ни трансформация и развивахме нови продукти и услуги за нашите клиенти. Също така продължихме да изграждаме нашия екип и силна партньорска мрежа. В същото време укрепихме и позицията си като една от най-рентабилните и ефективни банки в България. През първите девет месеца на 2019 г. реализирахме над 27 млн. лева нетна печалба (бел.ред. неодитирана), което представлява 10% ръст сравнено със същия период от предходната година. И този резултат идва още преди най-силният сезон за нашия бизнес да е започнал. Активите ни растат с темпо над средното за пазара и до края на годината очакваме двуцифрен ръст както на кредитния, така и на депозитния портфейл. - Защо хората все още депозират спестяванията си в банка, въпреки исторически ниските проценти? - Статистиката на БНБ показва, че депозитите на домакинствата нарастват с около 7% на годишна база през 2019 г., поддържайки сходни темпове на растеж и през последните няколко години. Това означава, че въпреки исторически ниските лихви, хората все още смятат банковия депозит за най-сигурното решение за своите спестявания. Ясно е, че не самата лихва кара хората да спестяват в банките – реалната доходност, която получават в повечето случаи, е отрицателна, ако добавим ефекта на инфлацията. Основната причина е сигурността – Фондът за гарантиране на депозитите в банките защитава всички суми до 196 000 лв. или еквивалентът им в чужда валута. Това означава, че на практика при банковия депозит няма риск. Може дори да се каже, че спестяванията на хората са защитени от самото правителство, което създава още повече доверие в системата. В този ред на мисли, банковият депозит може да се разглежда и като една по-достъпна и в наши дни доходоносна алтернатива на инвестицията в държавни ценни книжа. - Как бихте описали депозитните продукти на TBI Bank? - Чудите се защо предлагаме едни от най-добрите лихвени проценти на пазара? Накратко, причината за това е нашият бизнес модел. Като една от най-ефективните и рентабилни банки на пазара, TBI Bank може да си позволи да прехвърли част от спестяванията си следствие от високо-ефикасните си операции към клиентите си – под формата на по-добър лихвен процент по депозитите. Например, в Румъния и Германия набираме депозити онлайн, което ни позволява да имаме по-ниски оперативни разходи и следователно да предлагаме по-добри лихви на клиентите ни. - Не много банки рекламират депозити по телевизията. Защо решихте да нарушите този подход? - Това е първата ни телевизионна реклама от доста време насам. Отвъд позиционирането на депозитите ни, които са сред най-добрите на пазара, искахме да повдигнем и въпроса как хората спестяват, колко добре информирани са по темата и обмислят ли всички опции, които са на пазара. Това е тема, която планираме да доразвием вбъдеще. Решихме да сме смели и избрахме да започнем с нашите депозити – банките рядко рекламират своите спестовни продукти, защото честно казано, повечето от тях не предлагат нещо специално. С рекламата ни искаме да покажем на настоящите ни и нови клиенти, че TBI Bank е тук, за да предложи най-доброто за техните спестявания. - A каква е историята на прасенцето от рекламата ви? - Докато дискутирахме сюжетната линия на видеото изскочи следния въпрос – кой е най-разпознаваемият обект, символизиращ спестяванията? Очевино, първата асоциация е доброто старо прасенце-касичка. Точно това беше и най-голямото предизвикателство за нас - ние не харесваме прасенцата-касички, понеже са един много преекспониран от банките символ, превърнал се в клише. И така, чудихме се как да направим прасето по-оригинално – като за начало, увеличихме значително размера му. За да го направим още по-атрактивно – превърнахме го в прасе-еднорог. Идеята зад това е следната – ние сме банка, на която можете да доверите спестяванията си, но също така сме и малко по-различни в нашия подход към банкирането. За нас клиентът наистина е в центъра на бизнеса ни и в това отношение се считаме за по-близки до финтех компания, отколкото до традиционна банка. И разбира се, има и самоирония в това, че се идентифицираме с еднорог в контекста на света на стартъпите. Много се забавлявахме, докато снимахме видеото. Актьорите, продуцентският екип и нашите приятели от криейтив агенцията свършиха чудесна работа. Изумени и благодарни сме, че всички бяха толкова търпеливи с нас и не ни изгониха от снимачната площадка, въпреки многобройните ни опити сами да свършим работата на режисьора. От: Ина Кънчева - 20 декември, 2019, от www.standartnews.com
Последни Новини:
Заради мръсния въздух пускат \ Заради мръсния въздух пускат \"Зелен билет\" в София
\"Зелен билет\" за градския транспорт се въвежда за днес в София, заради мръсния въздух.Той представлява еднодневна абонаментна карта на стойност от 1 лев за цялата градска транспортна мрежа. Мярката се въвежда във...
Спец по национална сигурност оглави УНСС Спец по национална сигурност оглави УНСС
Специалист по национална сигурност оглави УНСС. Проф. Димитър Димитров е новият ректор на висшето училище, след като бившият ръководител проф. Стати Статев изкара два мандата, през които имаше куп скандали. Димитров ...
Брюксел удря тесла на дизели от преди 2005 г. Брюксел удря тесла на дизели от преди 2005 г.
Белгийската столица въвежда забрана за движение на дизелови автомобили от нормата EURO 3 (с регистрация преди 2005 г.) на територията на т.нар. Зона с ниски емисии (LEZ), която обхваща целия Брюкселски регион. Забраната...
Пак мръсен въздух и безплатни паркинги в София Пак мръсен въздух и безплатни паркинги в София
Втори пореден ден има предупреждение за високи нива на фини прахови частици в София. От Общината призовават гражданите да използват градския транспорт вместо личните си автомобили и да заменят отоплението на твърдо...
Водни проекти за 1.3 млрд. лева стартират в София Водни проекти за 1.3 млрд. лева стартират в София
Cтoличнa oбщинa e изгoтвилa Peгиoнaлнo пpeдинвecтициoннo пpoyчвaнe, ĸoeтo e нeoбxoдимo ycлoвиe зa финaнcиpaнe нa пpoeĸти зa изгpaждaнe нa BиK мpeжa пo Oпepaтивнa пpoгpaмa „Oĸoлнa cpeдa“ 2014 – 2020. Toвa...
Нов луксозен комплекс до язовир „Искър“ на стойност 300 млн. EUR Нов луксозен комплекс до язовир „Искър“ на стойност 300 млн. EUR
ОКОL Lаkе Раrk e нaй-нoвия мaщaбeн ĸoмплeĸc oт типa „Gоlf & Rеѕіdеntіаl Соmmunіtу“, paзпoлoжeн в paйoнa нa язoвиp Иcĸъp, въpxy мacив c oбщa плoщ oĸoлo 3 000 дĸa. Πpoeĸтът e нa...
През април пускат метрото от “Красно село” до Попа През април пускат метрото от “Красно село” до Попа
Oчaĸвa ce пeт oт мeтpocтaнциитe нa нoвaтa тpeтa мeтpoлиния в Coфия дa зapaбoтят пpeз aпpил. Cтaвa дyмa зa yчacтъĸa oт “Kpacнo ceлo” дo Πoпa. Cтpoитeлcтвoтo пo тяx e зaвъpшeнo, нo “Cимeнc” тpябвa дa...
Цената на водата скача до 10% Цената на водата скача до 10%
От 1 януари 2020 г. се предвижда увеличение на цените на ВиК услугите в почти цялата страна с между 0,1 и 9,26 процента. Доклад, който беше разгледан днес на открито заседание в Комисията за енергийно и водно регулиране...
Депутатите решават за данъка на апартаментите Депутатите решават за данъка на апартаментите
Депутатите ще обсъдят окончателните промени в Данъчно-осигурителния процесуален кодекс. Между двете четения на закона от ГЕРБ предложиха собствениците, които отдават имоти под наем чрез платформите за споделени услуги,...
На финала на Чудесата: Вагалински - археолог №1 На финала на Чудесата: Вагалински - археолог №1
За девета поредна година кампанията \"Чуседата на България\" на в. \"Стандарт\" раздаде своите Оскари за култура. Наградата на наградите взе археологът доц. Людмил Вагалински. Той бе отличен с титлата Археолог на...